Polityka Reklamacyjna

1. Informacje o Sprzedawcy (Dane Sprzedawcy)

Sprzedawcą oraz administratorem Sklepu jest:

Goździk . . . Kwiaty Doniczkowe Goździewski Grzegorz, Bukieciarnia – jednoosobowa działalność gospodarcza (sprzedawca będący osobą fizyczną).

Adres siedziby: al. Willowa 8, 05-850 Kaputy, Polska.

NIP: 5661506153; REGON: 130295061.

Dane kontaktowe: adres e-mail: bukieciarnia@bukieciarniamokotowska.pl

 numer telefonu: 510 055 909.

2. Przedmiot polityki reklamacyjnej

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi towar wolny od wad fizycznych i prawnych. W przypadku stwierdzenia, że zakupiony produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z umową, Klient (w tym Konsument) ma prawo do złożenia reklamacji.

Uprawnienia Klienta obejmują w szczególności:

  • żądanie naprawy towaru albo jego wymiany na nowy,
  • żądanie obniżenia ceny,
  • w przypadku wady istotnej – odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy.

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania produktu Klientowi (chyba że producent przewidział dłuższy termin).

3. Procedura reklamacyjna

1. Reklamacje można składać:

2. Zaleca się, aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało:

  • opis wady i datę jej stwierdzenia,
  • żądanie Klienta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy),

dane umożliwiające identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, faktury lub dowodu zakupu).

3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

  • Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że reklamacja została uznana za zasadną.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca spełni żądanie Klienta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni (np. dokona naprawy, wymiany, obniży cenę lub zwróci środki).

5. W przypadku odrzucenia reklamacji Klient otrzyma uzasadnienie decyzji.

4. Koszty reklamacji

Koszty związane z dostarczeniem reklamowanego towaru do Sprzedawcy pokrywa Sprzedawca (np. koszt przesyłki).

Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca zwraca również wszelkie koszty poniesione przez Klienta w związku ze zgłoszeniem reklamacji.

5. Gwarancja

Sprzedawca nie udziela własnej gwarancji na sprzedawane produkty, chyba że wyraźnie wskazano inaczej w opisie danego towaru. Jeśli produkt jest objęty gwarancją producenta, informacje o niej zostaną przekazane Klientowi wraz z produktem. Skorzystanie z gwarancji producenta jest dobrowolne i niezależne od praw wynikających z niniejszej Polityki reklamacyjnej.

6. Prawa konsumenta

Postanowienia niniejszej Polityki nie ograniczają praw Klienta będącego Konsumentem wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.